În luna iunie, Hope and Homes for Children și JYSK România, partener strategic al Fundației, desfășoară campania „Am nevoie de tine” pentru a atrage atenția asupra nevoii de a închide orfelinatele și de a oferi copiilor din ele o copilărie așa cum merită.

Inițiativa campaniei îi aparține lui Alex Bratu, Country Manager pentru JYSK România și Bulgaria și membru în cadrul Board-ului Hope and Homes for Children, care a și compus și scris versurile unui cântec dedicat copiilor din orfelinate – „Am nevoie de tine”. Prin intermediul acestui cântec, Alex Bratu și alți 10 artiști, reuniți sub numele „Friends of Hope and Homes” îndeamnă la fapte bune în luna iunie – o donație de 2 euro / lună prin SMS în beneficiul Fundației Hope and Homes for Children contribuie la închiderea orfelinatelor din România și găsirea celor mai bune alternative pentru copiii din ele, printre care se numără și construcția de case de tip familial.

„A face bine celor de lângă tine, și în special celor vitregiți de soartă, nu trebuie să fie o obligație, ci un fel de a fi, o stare de spirit. Responsabilitatea socială nu are termen limită, o dată la care se consideră a fi împlinită. Munca în slujba celorlalți nu se termină niciodată. Campania «Am nevoie de tine» este despre fiecare dintre noi și despre cum înțelegem sa ne raportăm la responsabilitatea socială cu care am fost înzestrați.”Alex Bratu, Country Manager, JYSK România și Bulgaria

Artiștii Alexandra Ungureanu, Alexandra-Maria Hojda, Ligia Hojda, Flavia Hojda, Laura Mihăilă, 1Q Sapro, Adrian Mariaș (aka Geagea), Pavel Ulici, Marius Popa și Andrei Neagu au răspuns afirmativ invitației lui Alex Bratu, astfel devenind vocea copiilor din orfelinate care au nevoie de o copilărie așa cum merită și de un viitor mai bun. Orchestrația și aranjamentul muzical sunt realizate de Adrian Tăbăcaru.

Fapte bune puse pe ritmuri muzicale. Caritate. Despre asta este vorba în campania «Am nevoie de tine». Este extraordinar când reprezentanții unei companii au astfel de inițiative prin care își doresc să îi ajute pe cei mai vulnerabili copii ai României, acești copii ai noștri, ai tuturor. În luna în care sărbătorim copiii și copilăria, să le dăm șansa la o copilărie așa cum merită. În ce fel vom ști să le îmblânzim destinele spune multe despre viitorul nostru ca nație.– Dragoș Bucurenci, director de dezvoltare, Hope and Homes for Children

Campania se va desfășura pe întreaga durată a lunii iunie, iar pentru fiecare donație de 2 euro efectuată prin SMS în această perioadă, JYSK România va dona alți 2 euro. Mai multe informații despre campanie pot fi găsite aici.

 


Comment